- Kategória
Tričká
- Pohlavie
Pánske oblečenie
- Šport
Tréning
- Subkategória
Tričká s krátkym rukávom
- Sezóna
Jeseň
- Farba
biela
- Materiál
bavlna, polyester
- Info:
Pánske tričko Under Armour. Obľúbené pánske tričko Under Armour CAMO BOX LOGO SS s krátkym rukávom. Tričko jednoduchého dizajnu je zhotovené z odolného, priedušného a veľmi príjemného materiálu, ktorý s pomocou technológie Moisture Transport System odvádza vlhkosť a rýchlo vysychá. Je to ideálny model vo voľnom strihu, ktorý Vám poskytne pohodlie behom celého dňa. Okrúhly výstrih na krk je spevnený a elastický pre dlhšiu trvácnosť pri obliekaní cez hlavu. Tričko je vhodné na športové aktivity aj bežné nosenie. Samozrejmosťou sú aj logá značky Under Armour vpredu aj vzadu. Logo na prednej strane je vsadené do CAMO BOXU, čím sa stáva tento model štýlový.
Materiál: 60% bavlna, 40% polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.