- Kategória
Tričká
- Pohlavie
Pánske oblečenie
- Šport
Rôzne športy
- Subkategória
Tričká s krátkym rukávom
- Sezóna
Jeseň
- Farba
červená
- Materiál
bavlna, polyester
- Info:
Pánske tričko Under Armour. Pánske športové tričko Under Armour Foundation SS s krátkym rukávom určené predovšetkým na voľný čas a rôzne športové aktivity. Tričko je vďaka zvolenému materiálu nielen ľahké, ale zároveň priedušné a príjemné na dotyk. Pri jeho výrobe bola použitá technológia HeatGear® - kompresný, rychloschnúci materiál zaisťujúci priedušnosť a komfort pri nosení. Príjemná tkanina Charged Cotton HeatGear® s vysokým podielom bavlny a funkčného polyesterového vlákna je zárukou komfortu pre každodenné použitie, aj pre športové aktivity. S týmto funkčným tričkom si užijete šport na plno, vďaka nemu budete po tréningu oveľa skôr v suchu. Systém Anti-odor technology zabraňuje tvorbe baktérií, čím bráni vzniku zápachu. Tričko s krátkym rukávom využijete v lete aj v zime, vhodné aj ako spodná vrstva zimného outfitu. Voľný prepracovaný strih s veľkým okrúhlym výstrihom okolo krku dokonale sedí na tele. Na hrudi je umiestnená potlač loga s nápisom značky. Doprajte si štýl! Tričko je navrhnuté pre mužov na voľný čas a na rôzne športy vonku aj v telocvični.
Materiál: 60% bavlna, 40% polyester, Charged Cotton HeatGear®
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.