- Kategória
Mikiny
- Pohlavie
Pánske oblečenie
- Šport
Basketbal
- Subkategória
Mikiny
- Sezóna
Jar
- Farba
čierna
- Materiál
bavlna, polyester
- Info:
Pánska mikina Under Armour. Túto hrejivú pánsku mikinu cez hlavu Under Armour MOMENTS FLEECE P/O HOODY rozhodne musíte mať, pretože sa stane ideálnym spoločníkom na chladnejšie počasie. Hladká bavlnená konštrukcia s mäkkou vnútornou vrstvou a trojdielna kapucňa zaistia extra teplo. Kapucňa ja tvarovaná do vysokého golieru. Maximálne pohodlie zaistí voľnejší strih s vrstvenými rukávmi. Zaujímavý dizajn je doplnený aj o strihovo zaujímavé vrecko na bruchu a výraznú šnúrku v kapucni. Logo UA je umiestnené v strede tesne pod krkom a na chrbáte v kontrastnom dizajne. Voľný strih a veľmi príjemný materiál s veľkým podielom bavlny je to pravé pre Vás. Vrúbkované manžety udržujú mikinu na mieste. Predĺžený spodný lem na oboch stranách poskytuje dokonalé pokrytie. Materiál: 65% bavlna, 35% polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.