- Kategória
Mikiny
- Pohlavie
Pánske oblečenie
- Šport
Tréning
- Subkategória
Mikiny
- Sezóna
Jeseň
- Farba
červená
- Materiál
polyester
- Info:
Pánska mikina Under Armour. Štýlová pánska mikina Under Armour Fleece. Táto pánska mikina s kapucňou je inšpirovaná klasickým športovým oblečením a dodáva mu modernú tvár. Armor Fleece® je ľahký, priedušný a naťahuje sa pre vynikajúcu mobilitu. Mäkká vnútorná vrstva odvádza teplo, aby Vás udržiavala v teple a pohodlí. Je vyrobená z výnimočne jemného polyesteru. Má pohodlný strih a prispôsobiteľnú kapucňu. Podšitá trojdielna kapucňa so šnúrkami Vám poskytne dostatok tepla počas chladných dní. Jej vzhľad dotvára veľké predné klokanie vrecko, ktoré je ľahko prístupné. Manžety na rukávoch a spodný lem zabraňujú posúvaniu pri pohybe. S touto pánskou mikinou budete vyzerať naozaj štýlovo. Rovný strih je ideálny pre tých, čo nemajú radi priliehavé ani príliš voľné oblečenie. Logo značky je na ľavej strane hrudníka. Materiál: 100 % polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.