- Kategória
Bundy
- Pohlavie
Pánske oblečenie
- Šport
Basketbal
- Subkategória
Športové bundy
- Sezóna
Jar
- Farba
modrá
- Materiál
bavlna, polyester
- Info:
Pánska športová bunda Under Armour. Pánska basketbalová bunda Under Armour SC30 WARMUP je vyrobená z odolného, priedušného a veľmi príjemného materiálu French Terry, ktorý odvádza vlhkosť a rýchlo vysychá. Technológia Moisture Transport System podporuje účinné odvádzanie vlhkosti na povrch materiálu a tým rýchlejšie schne. Všetko v kolekcii SC30 ™ bolo vyrobené na mieru pre Stephena Curryho, 2x MVP a 3x majstra sveta. Všetko musí spĺňať Curryho štandardy pre elitný výkon. Strih s predĺženým zadným dielom a rázporkom je doplnený o vrecká na zipsy, ktoré slúžia na uskladnenie drobností. Logo značky spolu s odkazom na Curryho v kontrastnom dizajne je umiestnené na zadnej strane spodného lemu. Viacfarebný dizajn uporiadaný do jednotlivých blokov dotvára trojdielna kapucňa s vonkajším sťahovaním. Raglánové rukávy Vám zaručia voľnosť pohybov. Materiál: 80% bavlna, 20 % polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.