- Kategória
Mikiny
- Pohlavie
Detské oblečenie
- Šport
Tréning
- Subkategória
Mikiny
- Sezóna
Jar
- Farba
šedá
- Materiál
polyester
- Info:
Detská mikina Under Armour. Chlapčenská tréningová mikina s kapucňou Under Armour Fleece Branded Hoodie je ušitá z ľahkého a priedušného flisového materiálu, ktorý je veľmi pružný a neobmedzí v žiadnom pohybe. Armour®Fleece - materiál podporujúci výkon, nahrádzajúci bežné staré bavlnené mikiny. Prekvapivo ľahký, napriek tomu vás dokonale udrží v teple. Mikina má voľný strih, ktorý je doplnený o predné klokanie vrecko. Vnútorný mäkký povrch Vás skvele zahreje a ponúkne maximálny komfort. Vďaka dvojdielnej kapucni sa skvele hodí k cvičenie vonku v nepriaznivom počasí. Na ľavej strane hrudi sa nachádza logo značky. Vhodná na tréningové aktivity ale aj bežné nosenie. Dizajn je obohatený o výrazný dizajn Under Armour s kontrastnými prvkami - nápis značky na pravom rukáve. Výborne sedí, príjemne sa nosí a určite zaujme. Materiál: 100 % polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.