- Kategória
Športové podprsenky
- Pohlavie
Dámske oblečenie
- Šport
Tréning
- Subkategória
Športové podprsenky
- Sezóna
Jeseň
- Farba
čierna
- Materiál
polyester, elastan
- Info:
Dámska podprsenka Under Armour. Dámska športová podprsenka Under Armour Mid Keyhole Graphic je ideálnou voľbou pre nosenie do fitka aj na aerobic. Športové podprsenky UA Compression poskytujú strategickú podporu prispôsobenú pre stredne náročné činnosti, ako je cyklistika, silový tréning a box. Vyrobená z hladkej dvojvrstvovej tkaniny HeatGear® s technológiou pre odvod potu Moisture Transport System. Podprsenka má mäkký elastický hrudný pás pre bezpečné a pohodlné nosenie. Minimalizuje pohyb pŕs pre maximálne pohodlie. Strihové riešenie s otvorenou konštrukciou racerback na chrbte ponúka ideálnu ventiláciu a možnosť neobmedzeného pohybu. Podprsenka je vyrobená zo strečovej tkaniny 4-way, ktorá sa rozpína do všetkých smerov. Široké ramienka a elastická guma okolo hrudníka zaistia ešte pohodlnejšie nosenie. Super-mäkká žakárová elastická páska po obvode poskytuje pocit šitý na mieru. Naprednej strane sa nachádza vysoko lesklé logo značky. Materiál: 87% polyester, 13% elastan.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.