- Kategória
Šortky
- Pohlavie
Dámske oblečenie
- Šport
Tréning
- Subkategória
Šortky
- Sezóna
Jeseň
- Farba
oranžová
- Materiál
polyester, elastan
- Info:
Dámske šortky Under Armour. Dámske kompresné šortky Under Armour UA HG Shorty sú ideálnym spoločníkom pre vysoko intenzívny tréning a preteky. Tréningové šortky priliehavého strihu s elastickým pásom kombinujú tkaninu HeatGear a technológiu Moisture Transport System odvádzajúcu pot, takže ťa pri cvičení udržia v suchu a pohodlí, bez toho aby ťa obmedzovali. Plochý pás a technológia 4-way stretch ti zaručia pohodlie. Priliehavý strih ti dodá oporu a sebavedomie. Elastický pás s opakujúcim nápisom UNDER ARMOUR poskytuje bezpečné uloženie. Ich priliehavý strih a inovatívny chladivý materiál Vám zaručí funkčnosť a voľný pohyb. Strategicky umiestnené ploché švy a použité technológie poskytnú ničím nerušené tréningy a maximálne pohodlie. Šortky môžete využiť na rôzne druhy športu. Logo značky je umiestnené na pravom stehne prednej strany. Technológia: Compression - ULTRA-TESNÝ STRIH - Vaša "druhá koža" - kompresia udrží svaly čerstvé a pomôže zrýchliť Vaše zotavovanie Materiál: 87% polyester, 13% elastan.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.