- Kategória
Mikiny
- Pohlavie
Dámske oblečenie
- Šport
Tréning
- Subkategória
Mikiny
- Sezóna
Jeseň
- Farba
fialová
- Materiál
bavlna, polyester
- Info:
Dámska mikina Under Armour. Jednoduchá a štýlová dámska mikina cez hlavu Under Armour RIVAL FLEECE SPORTSTYLE GRAPHIC HOODIE s kapucňou ponúka odolný a veĺmi príjemný materiál s veľkým podielom bavlny a voľnejší strih, v ktorom sa budete cítiť v úplnom pohodlí. Technológia 4-way stretch umožňuje väčšiu mobilitu odevu v akomkoľvek smere. Raglánové rukávy poskytnú extrémnu pohyblivosť, predné priestorné kangaroo vrecko Vám poslúži na uloženie maličkostí, alebo zahriatie rúk. Vrúbkované manžety rukávov a dolného okraja mikiny sa postarajú o to, že Vám mikina skvelo padne. Predný diel zdobí výrazné logo značky. Voľný strih zaručí väčší rozsah pohybu a maximálne pohodlie. Dvojdielna kapucňa disponuje šnúrkou na stiahnutie. Nahoďte sa do tejto mikiny a buďte štýlová. Materiál: 80% bavlna, 20% polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.