- Kategória
Športové tašky
- Pohlavie
Unisex doplnky
- Šport
Tréning
- Subkategória
Športové tašky
- Sezóna
Jeseň
- Farba
fialová
- Materiál
polyester
- Info:
Unisex taška Under Armour. Priestranná viacúčelová športová taška Under Armour UNDENIABLE DUFFEL 4.0 MD. Je z materiálu Storm 1, ktorý poskytne ochranu Vašim veciam. Storm 1 je špeciálne vyvinutý materiál odpudzujúci vodu. Odpudzuje dážď a sneh, pre tréning za každého počasia. Dno a bočné strany tašky sú vyrobené z extra odolného materiálu proti oderu. Taška obsahuje veľký priedušný priestor na oblečenie, alebo obuv a ďalšie vnútorné vrecká pre jednoduchšiu organizáciu. Výhodou sú komfortné uši, pre jednoduché nosenie v ruke a dlhý nastaviteľný popruh cez rameno. Pútko s možnosťou upevnenia ďalších vecí na prepravu. Všetky vonkajšie vrecká sú na zips. Na boku je umiestnené logo značky. Tento model celý vo fialovej s ružovými detailami. Rozmery: 62 x 33 x 30cm, 58L. Materiál: 100% polyester.
Under Armour, Inc. Je americká spoločnosť vyrábajúca športovú obuv a športové aj voľnočasové oblečenie. Bola založená v roku 1996 Kevinom Plankok, 24-ročným bývalým special teams kapitánom futbalového tímu University of Maryland. Ako športovca ho unavovalo neustále vymieňanie potom nasiaknutých tričiek pod dresom, pričom si všimol, že jeho tréningové kompresné šortky zostávali suché. To ho inšpirovalo, aby vyrobil tričko zo syntetického mikrovláknového pot-odvádzajúceho materiálu.
Ľudia si značku začali všímať, keď sa objavila na titulke USA Today Oakland Raiders quarterbacka Jeffa Georga oblečeného v Under Armour tričku so stojačikom. To značke otvorilo dvere k objednávkam futbalových tímov a pozitívne ohlasy od športovcov rozbehli ich obraty. UnderArmour rozšíril svoje portfólio o ďalšie produkty ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. V roku 1997 Plank mal objendávky za $100,000, presťahoval firmu z pivnice starej mamy do Baltimore a založil fabriku v štáte Ohio.
Od roku 2001 sa Under Armour stal oficiálnym dodávateľom National Hockey League, a podpísal licenčné zmluvy s Major League Baseball a USA Baseball, ako aj s kľúčovými retailovými partnermi. Od roku 2006 Under Armour vstúpil aj do topánkového odvetvia a uviedol na trh svoje prvé kopačky. Hneď prvý rok získali 23% podiel na trhu a stali sa prvým oficiálnym dodávateľom obuvi pre NFL.
Dnes značka Under Armour vyrába športové oblečenie a obuv pre atlétov rôznych odvetví, pre tréning, fitness, beh, golf... Cez akvizície značka vybudovala najväčšiu svetovú digitálnu fitness a wellness komunitu ako aj Smart tenisky. Značka, ktorá zmenila, ako sa atléti obliekajú, teraz mení aj to, ako žijú.